Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eclipse ESPL - Tori`s ESPL Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ville ha byttet lyktene til blanke, eller noen som er litt sotet, synes det blir litt rart når du har gjort så mye med bilen ellers, også beholder du lyktene sånn..

og jeg ville nok ha hatt en annen farge enn blå på stolene.. kanskje du kan "redde" deg litt inn hvis du kjører blått lys på alt av instrumenter, men ville nok hatt en annen farge..

men når sant skal sies, det er du som skal ha og bruke bilen, så er du som må være fornøyd regner med du bygger bilen til deg selv, og ikke til noen andre
    Kjetil
    Nissan 200sx s13

Comment

hehe... veldig mye sant i det du sier der da kjeetil
      Får se hva de blir til...

Idag har jeg fått kappa ut deksel bak, og det ser ut som dette skal bli ganske heftig bra Har også lakka bagasjeromsluken uten høytaler holderen, og montert denne!

Blir dB måling imorgen, da kommer dovregubben og bassdal innom for å høre litt på lyden.....
      Har mine drømmer.... skal bli sykt spennende å se hva vi kan få ut av den lille kassen! og ikke minst den lille bilen :P

Comment

146.1 dB så langt, bare drid å ikke ha fulllada bil...
        Blir å bestille ny dynamo, bremser + lader iløpet av uka

Comment

Det var en fin måling det, da.

Du kan vel fint ha blå seter om du slenger på noe vinyl i samme blåfarge, kanskje noe liknende den FnF-kjerra. Bodykitet er ikke LIKT, men likt nok til at folk kan se feil uansett. Så...

Comment

147.6 med døra opp husk det. Finns noen triks for å gå opp noen decibel også bl.a presse på frontruta helt oppe.
            Tor Martin Ølberg
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

ja, nå bestiller jeg 2x Ctek 25000 ladere..... Satser på 149dB på søndag Tor!

Comment

150 bare avrund porten skikkelifg på innsiden og utsiden
                Tor Martin Ølberg
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

var Morro å se prosjektet ditt detta blir en tøff bil til slutt

Comment

Total ombygging begynner neste helg... BASSVEGG... Blir vell 4x15" , håper jeg kan få litt hjelp til utregning av port/kassevolum av noen som har skikkelig peiling på dette!!

Comment

Originally posted by t0ri1234 View Post
                      Total ombygging begynner neste helg... BASSVEGG... Blir vell 4x15" , håper jeg kan få litt hjelp til utregning av port/kassevolum av noen som har skikkelig peiling på dette!!
                      WOW..! Tøft

Blir det samme subbene..?

Comment

Det blir nok de samme subbene ja Blir for lite db ved kasse bak, så vi får se hva vi får til med å bygge vegg..
                        Håpet å få til en plan før helga, sånn at jeg kan gå igang på fredag..
                        Har tatt meg fri fra jobb på fredag, sånn at jeg får en hel dag til å komme skikkelig igang

Comment

Hvordan går\gikk det med dette prosjektet..?

Ble det noe bassvegg..?

Comment

Working...
                          X